Ett svar till .

publicerat i Allmänt;
Jag missade en fråga tydligen som jag såg nyss .

* Är du och Tobbe fortfarande tsm?
* När T är hemma är du hos dina päron då?
* Hur ska ni göra med Wiggo sen när Tobias flyttar ur?
* Hur mycket väger du och hur lång är du? (förstår om detta är en för privat fråga!)
* Jag undrar hur Tobbe ska klara sig när han i principt har levt på din ekonomi?:)
* När ska du börja jobba/gå i skolan igen?
*ska wiggo gå på dagis eller dagmamma? Och när ska han börja.
*Hur mycket pengar har du att leva på i månaden?

* Ja, jag & Tobbe är fortfarande tillsammans .
* Ja, jag är ofta hos mina föräldrar men ibland så kan jag vara hemma hos mig men det är tråkigt att vara i lägenheten alldeles själv ibland.
* Jadu , det blir väl varannan vecka fast jag helst skulle vilja att Wiggo var hos en person när han är så pass liten men jag vet inte riktigt vad Tobbe går med på .  Vi får väl se !
* Jag är 159cm & väger 55kg ska försöka gå ner lite till eftersom jag fortfarande har "gravid kilona kvar " vill gå ner till den vikten jag vägde innan .
* Han är studielån så det ska nog gå , hoppas jag !
* Jag börjar den 1oktober i skolan igen .
* Wiggo ska nog gå på dagis & han får börja så fort jag börjar i skola om det finns plats annars så får jag ha någon som kan vara barnvakt åt honom medans jag går i skolan.
* 3500 kr har jag att leva på & det funkar utmärkt :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vilka bra svar på alla frågor! Men det där med att ha wiggo varanan vecka tycker jag precis som du, han är alldeles för liten för att vara med sin mamma varnan vecka. Kanske att Tobbe har honom varje helg? Men han är ju mest med dig plus att alla småbebisar är tajtare deras mammor så jag tror absolut att det inte skulle vara så bra för Wiggo att ni hade honom varnan vecka, det känns lite som som om han är en hund då istället för bebis, jag tror du kommer lösa det skit bra bea! Puss

Kommentera inlägget här :