Färga.

publicerat i Allmänt;

Jag ska fixa mitt hår imorgon istället , nu så ska jag hjälpa min syster att färga håret sen när jag kommer tillbaka så slänger jag in bilderna på Wiggo för nu har jag lagt in dom på datorn iallafall :)

Imorgon gäller det , woho !!! ;D måste upp tidigt imorgon också om jag ska hinna med allt , tänkte rida på morgonen sen färga håret också , duscha & sen ska vi åka till tuna park runt kl 14 då vill jag ha allt klart liksom! Men men nu så ropar hon på mig så jag kommer tillbaka sen ..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ewie:

åh vilken färg blir det?

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma!:

Jag ska slinga mitt hår & min syster ska ha lite rött i huvudet , vet inte vad färgen heter :P

3:e kommentar, skriven , av Kattis:

Ha en riktigt trevlig påsk!
Kattis

4:e kommentar, skriven , av Jessica:

Fräscht att ändra hårfärg :)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

5:e kommentar, skriven , av CAZZIS:

Ha en bra torsdags kväll nu hörru ;)

Kommentera inlägget här :