Färgningen avklarad!

publicerat i Allmänt;

Har precis färgat klart min systers hår & det blev jättebra , haha bara att hon har färg i hela nacken men va fan skit samma :P Idag så ska jag inte göra ett skit mera ska nog lägga mig i soffan & dega eller kanske ska tänka på att sova snart ? Ska ju upp ganska så tidigt imorgon om jag ska rida , jag känner att jag måste faktiskt. Idag så red jag i en timme & Isabell blev trött & jag med ska jag säga er , men det är bra både för hon & mig någon gång så måste jag ju komma igång med det ;D


Jag sitter & läser det där mejlet om & om igen menar dom verkligen allvar ? vill dom att jag ska vara med i TV en dokumentär om unga mammor ? ja dom frågade ju mig så jag antar att dom menar allvar HERRE MIN SKAPARE. Jag ska tänka på saken & jag undrar vilka det mer ska vara med isf än bara jag ? Hmm , skit samma! nu ska jag inte prata om det längre .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Oskar:

Vf är det så många morsor som bloggar?

2:a kommentar, skriven , av Emelie:

Jag tycker att du ska vara med :) de verkar ju vara jättekul ! =) de kommer ja kolla på sen! självklart är de ju dom som väljer men de vore kul och kolla om du va med :) för det kommer väl gå på tv4 sen? typ som det danska unga mödrar? :) Din blogg är as bra och wiggo är så himlans söt :) kram!

3:e kommentar, skriven , av emelie:

en rättning.. DU som väljer =)

4:e kommentar, skriven , av Jennie:

nadja92.blogg.se, ska vara med i något om unga mammor. :)

Kommentera inlägget här :