Förändring !

publicerat i Allmänt;
Nu så har min pappa kommit hem så Wiggo ligger i sin vagnslift brevid pappa & kollar på handbollen , själv så sitter jag här & gör absolut ingenting. Tänkte att jag skulle söka på lite bloggar & se ifall man hittar någon rolig & läsa , har ju mina bloggar jag läser dagligen men nu tänkte jag se om jag hittar någon mer rolig :)

Har tänkt & tänkt massor att jag måste ändra lite på mig själv , äta nyttigare & träna framför allt . Sen så har jag lite saker att göra också , åka till ikea & städa snyggt i lägenheten göra om lite & så efter Tobbe flyttat. Jag ska leva anorlunda eftersom jag inte har någon kille längre att tänka på också så ska jag bara fokusera på mig & Wiggo. Och nu undrar säkert vadå ingen kille ? men idag så fick jag bekräftat av Tobbe också att det är slut mellan oss , han sa det själv också! Bäst så antar jag ? Slippa allt jäkla bråk .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

va tycker du om min blogg, lr har du läst den förr?;P
bor du hos din mamma nu eller? det verkar så. lr ja, du verkar vara där hela tiden. lr är det bara tillfälligt så du ska till din lägenhet sen? kram

2:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

du är så jävla bra, du klarar allt! :D

3:e kommentar, skriven , av Sari:

Hej, förstår att Tobias inte orkar bråka med dig någe mer,, just idag får du för dig o skriva massa sårande saker.. Tobias gammelmormor dog i morse, kan du inte försöka backa lite o ta det lugnt. o så när jag ändå skriver här, vill jag vinka till hejarklacken,, vink vink!.. ps: tål kritik,, ha ha..

4:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma!:

Jag vet att hon dog idag . skriver jag sårande saker ? som vadå? Säger sanningen ? när han säger till hora till mig så ska jag bara ta de helt vanligt ? ingen jävel bryr sig om han säger så till mig men så fort jag säger något så ska alla börja.

5:e kommentar, skriven , av Stina:

Usch vad trist. Men hoppas det går bra och det kanske e bäst. Iaf ett tag. Lycka till med allt och mys ordentligt med sötisen ;)
Trevlig kväll.

6:e kommentar, skriven , av lovisa:

Men herregud, så för att tobias gammelmormor dog ska bea SVÄLJA ALLT han säger och gör mot henne? Det måste vara det dumaste jag hört någonsin! Om Bea någongång sagt manshora till honom SOWHAT han har varit otrogen 3 gånger och förtjänar det då, hur må¨nga gånger har bea vart otrogen? INGA, så hon förtjänar inte att bli kallad Hora.! Allra minst av sit barns pappa, och det att han ska gå till rätten, det är tydligt att gör han de blir det bara sämre för han själv för bea kommer säkert få ensam vårdnad då, löjligt beteende av tobias, är inte han 19?? han beter sig som en 12åring. Stå på dig bea :)! Vi 'är ingen jävla hejarklack det kallas VÄNNER!

7:e kommentar, skriven , av Emily:

Bättre! Du är fan värd mer än den där idioten!! ärligt talat..

8:e kommentar, skriven , av Melinda:

du är värd bättre än tobbe. du är stark! tänker på dig.

Kommentera inlägget här :