God morgon!

publicerat i Allmänt;
Jag är vaken & är trött som tusan + huvudvärk har sovit lite konstigt inatt Wiggo vakna 4.30 men somna om & vakna 7.30 typ. Nu sover han igen & jag kollar på våra bästa år.

Någon frågade ifall jag & tobbe ska flytta isär & ja det ska vi göra , vi behöver tid för oss själva lite om förhållandet ska hålla . Och sen var det att någon skrev att vagnen kostade 800-900kr men på Babyproffsen kostar den över 1000:- det kanske är olika från butik till butik . När jag kollade förut så var det " extra" pris på den vagnen men nu har de gått upp igen eftersom jag ska ha 2008. Skit samma :)

nu ska jag lägga mig & vila .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag tycker ni gör helt rätt genom att flytta isär! Självklart är det säkert jobbigt men det är verkligen det bästa! Ni kommer få det så mycket bättre :) Lycka till!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

lycka till! man ska göra det man tror är bäst för ens förhållande. om man bor ihop och inte är lyckliga märker bebisen det. och det är ännu värre än att flytta isär och upptäcka hur man verkligen känner.

3:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

du är så jäkla söt!

Kommentera inlägget här :