God natt.

publicerat i Allmänt;

Nu så har jag kollat på Singing Bee & I en annan del av köping , fan vad jag älskar Tobbe han är ju så grymt rolig jag skrattar ihjäl mig när jag kollar på honom.

Tobbe ; - jag har ont i knät , i abm..blabla ( vad han nu sa )
"kameramannen" : -  jaså .
Tobbe :  Vad är det för något ?
" kameramannen" : - jag vet inte det var ju du som sa det.
Och jag as garvar för mitt liv & när de var i Globen när Tobbe skriker " Håll käften din jävla köttbulle "  .
Dom är ju bara för roliga , jag älskar dom !

GOD NATT!

puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

HAHA håller med till 100 %, Tobbe är ju störtskön ;D

2:a kommentar, skriven , av Matilda:

Tobbe är den skönaste killen jag vet!
kolla den här länken det är " the best of tobbe "
man får verkligen ett leende på läpparna.

http://www.youtube.com/watch?v=IuKw2jJbSsk

ha det bäst!

Kommentera inlägget här :