Hemma igen!

publicerat i Allmänt;
Nu så är jag hemma igen har ju vart hos min mormor & hälsat på & så har min mamma klippt henne & lite sånt där. Wiggo var glad hela tiden nästan fast han blev lite små sur när vi skulle åka hem för han var trött , nu ligger han & sover i sin vagn ute får se hur länge han sover , inte för länge hoppas jag då sover han aldrig i natt.

idag så ska jag inte göra ett skit bara kolla på sjukhuset som börjar kl 19.30 . Sen var det någon som kommentera att American Apparel klänningarna finns i stockholm också för bara 249 : - tänk om de skulle finnas i eskilstuna har ju inte tid att åka till stockholm så om det är någon som bor i stockholm så får de gärna langa över lite såna klänningar hit , haha! ;D ME LIKE! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

ja det kan jag göra =) Men du vet att det finns en kopia på gina tricot för endast 149kr?

2:a kommentar, skriven , av Tess:

bor i sthlm i veckorna;) haha

Kommentera inlägget här :