HEMMMA!!

publicerat i Allmänt;
Nu så sitter jag hemma hos mamma & pappa eller har vart här ett tag men har ätit mat & solat precis , nu ska jag hoppa in i duschen :)

Dagen i stockholm med Jonna var superkul & jag höll på att kissa på mig när vi skulle åka hem på tåget av skratt. Tack för en supermysig & rolig dag :) Jag köpte löshår & godis ;D haha & man kunde lämna tillbaka håret ,tack & lov .

Just nu ligger Wiggo & sover , redan ? Aja ,men det är ju bra & jag har missat halva lets dance så jag får väl hålla tummarna på att Tony kammar hem det här eller vem tycker ni ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lotta:

jag hejar på tina:)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Jag håller på Tina :)

3:e kommentar, skriven , av emilie:

Hejja TINA :D snart är nog röstningen klar.. men jag hopppas på tiiiinaa :D :) men tony är också en vinnare!

Kommentera inlägget här :