Jobbet!

publicerat i Allmänt;
Kom inte längre än såhär sitter på mammas & pappas jobb väntar på att vi ska åka till Örebro kl 13 blev det sagt nu! Och handla skulle jag också göra men mamma sa att hon skulle göra det sen när vi kom hem därifrån så då passar jag väl på & handlar då jag med, lite mat till Wiggo & små skit :) Sen ikväll så har jag KANSKE tjatat mig till att klippa min mamma , jag brukar få göra det ibland & jag tycker det är super kul & duktig är jag också för den delen sen så ska jag nog färga håret på henne också JAG SKA köpa färg åt henne har jag sagt eftersom hon köpt åt mig så många gånger ;D man måste ju ställa upp tillbaka!

Men men , usch vad hungrig jag blev kanske ska gå & köpa lite godis ? JA MEN DET ÄR JU NYTTIGT BEA!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie , Williams Mamma!:

Han började äta pure när han va 4 månader . sen dess har han käkat det , nu äter han allt möjligt , han ska ha allt , när vi sitter o äter så hör man han gapa "mmmmmm" för då vill han oxå ha! Han är så matglad så det finns inte :)

Gillar Wiggo pureer o sånt?

2:a kommentar, skriven , av Marie , Williams Mamma!:

William gillade inte dom matiga pureerna i början utan gillade mer fruktpureer , men blev bättre när han blev runt 6 månader :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

godis är nyttigt om man rör på sig haha :P

Kommentera inlägget här :