Kväller.

publicerat i Allmänt;
Sådärja nu har jag haft kalas & nu fick jag ännu mer saker, smycken pilgrim , ljusstake, sjal & blommor helt perfekt ;D Nu så ska jag snart plugga till mitt teoriprov som jag har imorgon kl 15.15 :O Jag är dåligt nervös men det ska nog gå! Men nu så ska jag visa er lite bilder .

         

Första bilden är på mig när jag " vaknar " imorse & bilder på mig & min syster som hon tvinga mig att ta , haha ! Och sen är det en bild på klänningen jag fick av min syster som hon beställt från nelly.se & jag älskar den , snygga färger ;D

Sen så fråga någon vad jag fick för mobil & ni undrar säkert varför jag säljer mobiler om jag ändå köper nya men nu är det så att den mobilen som vi ska sälja nu ( LG ) är Tobbes & han undra ifall jag kunde lägga ut den på bloggen & det gjorde jag , han har för många mobiler så han sålde den DÄRFÖR & jag hade den innan men nu så köpte jag mig en egen :) därför ....  den här mobilen blev det , ingen HÖJDAR mobil men det behöver jag inte bara jag kan ringa & smsa på den , kamera ? Shit the same jag har ju min digitalkamera.




ROSA och fin . ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karolina:

shiit vad lika du & din syster är :p

2:a kommentar, skriven , av Ippa:

den är ju lila. jag hade sån innan, den är ganska kass tyärr haha :P

3:e kommentar, skriven , av syster:

het bild på mej med bea;P

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

gud vad du och din syster är lika :P hehe

5:e kommentar, skriven , av Tess:

Grattis på 18 års dagen=) kanske ses på krogen nästa helg;)

6:e kommentar, skriven , av Melinda:

En sån där mobil har jag, fast svart :P

7:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

vilken söt mobil, och vilka söta bilder! :D Lycka till med teorin imorgon, kommer gå skitbra!

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Grattis :)

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

den där mobilen har jag också tänkt köpa :D

10:e kommentar, skriven , av sandra:

lycka till idag

11:e kommentar, skriven , av Moa:

har en likadan telefon fast vit.
dom är helt okej, tål att man kastar dom ett par ggr i golvet iaf (a)! hoppas du hade en bra dag.

och hoppas det går bra på teorin nu!!!! :D
massa kramar!

Kommentera inlägget här :