Längtar tills på fredag!

publicerat i Allmänt;
Tusan vad jag längtar tills på fredag det ska bli SÅ KUL & jag hoppas att Nattis blir frisk , krya på dig gumman <3 På fredag så ska ju jag & min syster sminka oss på Make up store innan undra hur jag kommer se ut :O ska ta bild så ni får se också , om ni vill? Aja , det var inte det jag ville komma fram till utan JAG MÅSTE KÖPA UNDERKLÄDER har man snygga underkläder så känner man sig snygg på utsidan också det är bevisat (?)
Och jag är verkligen super kär i alla BHn som finns på H&M .


     

Vilken är snyggast ? jag älskar den svarta & den sista ( bilden ) & jag hoppas verkligen att de finns i min storlek ! :D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie , Williams Mamma!:

Har du slutat amma nu ?

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma!:

Nej inte riktigt men jag försöker sluta eller börjar lite smått med att sluta =)

3:e kommentar, skriven , av Therèse:

Jag har den första och den sitter skit bra och är verkligen en favorit =)
Hoppas du haft en bra dag och även får en fortsatt bra kväll.

4:e kommentar, skriven , av emma:

jag tycker den första eller sista :)
vart hittade du domma?

5:e kommentar, skriven , av Emma:

Hej Bea! Den svarta och den på den sista bilden är jättefina ;) Själv har jag nr. 3 fast i svart, haha :) Jag ska med ut på fredag så du vet ;) Party party! Och grattis i efterskott! Puss

6:e kommentar, skriven , av louiseaulen:

den längst till höger ;D

7:e kommentar, skriven , av Monica:

Jag har den som är längst till höger och den passar mig perfekt...den svarta är samma modell tror jag..

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

den första var skit söt! :) den sista med

9:e kommentar, skriven , av jenny:

hej =) ja dom har verkligen jättefina underkläder just nu. Igår köpte jag faktiskt den längst till höger, den lilarosa/spets. den är huuur fin som hellst! ovh skitsnygga halvstring/hotpants som hör till.

10:e kommentar, skriven , av Sandra:

jag älskar den vita!!

Kommentera inlägget här :