Löshåret har kommit ! ;D

publicerat i Allmänt;
Jag var nyss på Ica Nyfors & hämtade ut mitt löshår , men frågan är om det är samma färg kanske inte exakt samma men man kan ju ha lite färgskiftningar visst? Jag får fråga min mamma om det där hon kan ju sånt iallafall , gammal frisör elle gammal & gammal föredetta frisör ;D haha ! Men men , sitter nu i lägenheten & väntar på att min mor ska sluta jobbet sen så skulle hon skjutsa mig till Tuna park så jag får köpa lite bodyn till Wiggo han växer ju så det knakar den lille mannen :) 

Men nu så ska jag kila & mysa med min lilla man , Wiggo alltså :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

okej, men det är bra Du är stark :)
Jaa, vi ska titta på den klockan fem idag :D kanske ses på tuna :D

2:a kommentar, skriven , av Hanna:

Min kompis färgade sitt hår och löshår så det fick samma färg, eftersom deet är svårt att beställa exakt rätt nyans...

Kommentera inlägget här :