Löshåret , skit! :/

publicerat i Allmänt;
Löshåret är i helt udda färg emot mitt & jag vågar inte färga det för jag har slingor i mitt hår så det är lite svårt att få samma färg & tänk så färgar man det & de går åt skogen då är 500 spänn bort kastat . Istället så frågar jag ifall det är någon här på bloggen som är intresserad? Det är blont med slingor i  & 500 kr kostar det & det är ju nytt så jag säljer det för de också . Om det är någon som är intresserad snälla kontakta mig så jag blir av med det här :)
 haha!


image1200

håret är ännu blondare än på bilden men tänkte bara visa att det är nytt .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

du kan ju gå till frissan och be dom fixa så det blir samma färg som ditt :)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

är det keratinvax eller bara en "remsa"?

3:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma!:

Linda ; - det är träns eller vad det heter :P som man syr fast

4:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

JAG VILL HA DET! det ser ut precis som den färgen jag vill ha, jag kan köpa det! :D

5:e kommentar, skriven , av linda:):

vart beställde du det? Svara i min blogg är du snäll!

ha en bra dag!

Kommentera inlägget här :