Måndag.

publicerat i Allmänt;
Har inte sovit så bra inatt men jag försöker så gott jag kan idag . T kom precis för att hämta Wiggo så jag kunde plugga lite teoriprov det är ju dags om två veckor & jag är super nervös så idag så ska jag BARA plugga inför det . Jag vet inte riktigt om Wiggo är lite dålig i magen men när jag tänker efter kanske det beror på vitlöksbrödet jag stoppade i mig igår kväll ? jag vet inte men det KAN vara det . Stackarn ! Men nu så ska jag plugga, önska mig lycka till !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lia Florenz:

usch jobbigt att sova dåligt ;S

2:a kommentar, skriven , av Lou:

Tror du på horoskop? :)

3:e kommentar, skriven , av Sanna:

Ha en fortsatt bra dag :)

4:e kommentar, skriven , av S A R A:

lycka til pa teoriprovet :)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Neo fick alltid jätte ont i magen när jag åt vitlök och drack läsk. så kan mycket väl vara det =)

6:e kommentar, skriven , av johanna:

om det finns "koder" att köpa på din kärskola med teorifrågor köp dom. det gjorde jag, dom hjälpte jättemkt för mig. jag läste bara boken de FÖRSTA 7 gångerna, sen köpte jag koder, & på 8:e försöket klara jag det! haha

Kommentera inlägget här :