prov!!!!!

publicerat i Allmänt;
God dag ! Jag är vaken & har vart det sen kl 8 imorse , nu så har jag precis pluggat & ska snart äta lite mat min mor är hemma & tog Wiggo en stund så jag hann plugga lite innan teoriprovet som är kl15.15 önska mig lycka till !
Jag återkommer sen om hur allt gick osv , kanske åt helvete ? Shit , jag är skit nervös men jag hoppas jag klarar det fast det är ju inte hela världen om jag inte klarar det då får jag väl göra om det & plugga mer så är det ju i skolan också ;D bye bye så länge!  

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lotta:

lycka til!

2:a kommentar, skriven , av nilsen:

lycka till med teoriprovet

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

Lycka till de kommer gå kanon bra för dig:D
//Johanna

4:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

lycka till gumman, det kommer gå skitbra! :D

5:e kommentar, skriven , av Annica:

Lycka till. Håller tummarna

6:e kommentar, skriven , av Melinda:

Jag håller tummarna och tänker på dig 15.15 :D LYCKA TILL !

7:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Lycka till! Så mycket som du pluggat så kommer det gå galant!=)

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Lycka till :)

9:e kommentar, skriven , av Linda:

Lycka till! :)

10:e kommentar, skriven , av Jenny:

Lycka till.. är säker på att du kommer fixa det galant :)

11:e kommentar, skriven , av bella:

det kommer nog gå bra ska du se :)

12:e kommentar, skriven , av M:

lycka till!! :D

13:e kommentar, skriven , av E:

GOOD LUCK ! :')

14:e kommentar, skriven , av sandra:

hur har du pluggat till provet om jag får fråga? har du bara läst boken? eller har du några tips, jag la mitt körkort på hyllan ett tag nämligen :P kramis/sandra

15:e kommentar, skriven , av MAMMA:

GRATTIS GUMMAN!!!!!!

Kommentera inlägget här :