Så bra att ha !

publicerat i Allmänt;

För ett tag sen så köpte jag mig en liten almanacka stavas det så ? iallafall det är så himla bra & ha jag skriver upp mina körlektioner,  saker jag ska göra osv. Eftersom Wiggo har börjat äta ännu mer ersättning & "burkmat " så har jag till&med börjat skriva upp vilka dagar han bajsar eftersom han är väldigt dålig på det ibland , jag är knäpp !
Men för tusan gott folk köp er en almanacka det är SÅ bra att ha om man är gammal & senil som jag är :P

image1047

Såhär ser min ut INTE SNYGG men fan så bra att ha ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johanna:

haha aaa, jag skulle dö utan min, hr skrivit dagligen senaste 6 åren faktiskt haha. också varje gång jag haft sex :S så är jag knas istället haha.. to much information men aaa.. haha jag är också helt senil!

Kommentera inlägget här :