Sen eftermiddag.

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag i lägenheten .
Idag så har jag inte gjort så mycket har haft körlektion & det gick super & det sa han också så jag är nöjd :) Sen så har jag inte gjort så mycket vart här , diskat & plockat undan från en viss person  men men . Nu så ska vi åka någonstans fråga mig inte vart för det har jag ingen aning om dt är Tobbe & hans mor som planerat detta. Jag får väl berätta för er sen ... Men nu så är jag hungrig & behöver lite mat  , hej så länge !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

kan vi inte ses snart? Vi saknar er! :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ihhh, Nyfiken, vad händer? Nästan så man blir lite orlolig för dig bara donm inte rövat bort dig hihi! Skriv snart! Puss

3:e kommentar, skriven , av Maria:

Börjar undra var dom har tagit dig nånstans :S Inte skrivit sen 17 igår & klockan börjar närma sig 10.. hmm :S
Skriv snart Bea!! :) Saknar att läsa den.
Kram från en orolig bloggläsare ;)

Kommentera inlägget här :