Sjukling.

publicerat i Allmänt;
Nu börjar jag få lite feber också FAN jag som trodde att jag skulle slippa det men icke sa nicke ! kom hit kl 11 -11.30 & gick & la mig direkt så har sovit en stund , Wiggo sover i vagnen & har sovit sen vi kom hit så det är ju skönt. Nu så sitter jag & kollar på bilar på blocket haha jag har ju snart körkort ( hoppas jag ) och jag blev sugen när mamma & pappa sa igår att de kollade på en bil ( de ska köpa en ny ) & så ska de lämna den gamla på någon bilaffär grej typ.  Aja , nu så ska jag kolla till Wiggo. Nu vet ni att jag inte mår så bra heller :P Haha så kanske inte är så aktiv att sitta här & skriva.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av N:

Krya på dig!

2:a kommentar, skriven , av sandra:

Ja börjar också bli sjuk, inge vidare :( hoppas ja slipper feber iallafall. Krya på dej babe

Kommentera inlägget här :