snacka om ..

publicerat i Allmänt;
fick en ganska rolig kommentar av en som var anonym såklart .

"ojuste, den här bloggen kommer jag ihåg, det här är mamman som döpte sitt barn till ett hund/hamster namn"

Snacka om att folk inte har något bättre för sig än att sitta & kommentera skit saker & ett barnsnamn , herregud säger jag bara. Lägg tiden på något annat ;D grejen är att jag tar inte åt mig ett skit & jag tog upp det här för att det är skrattretande att EN person inte har något bättre för sig. Det är som alla andra som ska kommentera något dumt dom sitter & slösar massa tid bara .



Har precis kollat på Sjukhuset & om en timme är det Top model sen är det lägg dags för min del , måste orka upp imorgon när Wiggo vaknar kl 7 han somna ju så tidigt idag så han kommer säkert vakna då men det är bara & pallra sig upp har jag klarat det i 5-6 månader så ska jag klara av det imorgon också ;D

image1131

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

haha va? :P jag har då aldrig hört namnet Wiggo på något husdjur. Men på ett antal personer :)
Knäpp människa som kommenterat!

2:a kommentar, skriven , av Emma:

haha gud vad söt bild på wiggo :)

3:e kommentar, skriven , av Therèse:

Det finns människor till allt, Wiggo är ett skit fint namn som verkligen passar din son :)

4:e kommentar, skriven , av J:

älskar namnet wiggo :) vill själv att mitt barn ska heta wiggo, när jag får barn.

Kommentera inlägget här :