Snart upp.

publicerat i Allmänt;
Snart så ska jag äta & sedan ska jag pallra mig upp till stallet för att rida eller skritta Mirre & så ska jag tjata lite på mamma & fråga om hon kan longera Isabell åt mig medans jag rider eller om vi gör tvärtom.

Har kollat runt på tävlingar på internet & det finns inte alls mycket för storhäst just nu men ganska mycket ponnytävlingar fast det har ju inte jag något med att göra eftersom jag inte kan tävla ponny längre. Lite träning för mig & Isabell sen så kommer vi nog igång & åker på tävlingarna som finns vill säga .


Nu är det mat , hörs sen när jag kommit ner från stallet . Ni missade väl inte lydnadsövningen ? ( Nedan )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ska du ut och tävla storhästen ? (:

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma!:

Ja jag hade tänkt det :)

Kommentera inlägget här :