Spanien.

publicerat i Allmänt;

Jag längtar sjukt mycket tills vi ska åka till Spanien snart är det den 1 Maj . Tänkt att få komma bort från allt skit bara umgås med min familj , mamma , pappa , syster , wiggo & jag det ska bli så härligt ! :)

Just nu mår man bara skit fast det kanske är ganska förstårligt (?) men snart kommer väl någon säga " Det är ju ditt fel " men det är det fan inte , jag vet inte vad jag gjort? Helt seriöst kan någon berätta det för mig? Jag tänker så jävla många gånger " snart tar jag livet av mig " jag kan då fan aldrig förstå att jag mår så piss men sen så finns det folk som trycker ner en enda till båtten & får en må ÄNNU mer skit , hur lågt är inte det ? Folk man "trodde" var lite trevliga visar sig gå en bakom ryggen? Det har hänt 2 gånger nu på typ 2 månader & inte senast idag!
ååh .. ni får en att må piss & känna sig världelös ska jag säga , glada nu ? jag hoppas fan det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hanna:

jag tror att det är bra att det är slut mellan dig o T. då kanske han får lite tid att tänka och förstå att han inte beter sig som en 19-åring och så kanske han inser att han faktiskt har en familj att ta hand om.

föresten gillar din blogg extremt och stå på dig! du & wiggo klarar detta tillsammans :)

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

Du klarar av mer än vad du tror..Du är starkt och du har en liten att tänka på..De är bra att fokusera på wiggo och inte på andra saker... TA en dag i taget i stället för att titta framåt och bakåt så mycket..de underlättar ibland...
Lycka till med allt..
//Johanna

3:e kommentar, skriven , av Em:

Tobbe verkar inte vara yngre än vad han är, han är bara 'omogen' (om man nu kan kalla det så) för att ha familj ännu tror jag. Det vi läser här får ju Tobbe att verka hemsk, men hur är det i verkliga livet? Säger du aldrig dumma saker till han? Aldrig någonsin? Han har ingen rätt i hela världen till att kalla dig hora, för det är så JÄVLA fegt. Men att skriva exakt allting här kanske är lite väl mycket? Ta upp problemen med han istället, och går det inte, skippa honom. Ta vara på dig själv och din son istället och fokusera på att
göra det bra för er två. Ingen här kan ju hjälpa dig speciellt mycket, eftersom alla 'hejar' på dig. I ett förhållande är man två personer, så det är aldrig bara den enes fel om man storbråkar osv. (står inte på någons sida, tycker bara att ni borde diskutera i verkliga livet än i en blogg som tusentals personer läser ibland. För vi har ju egentligen ingenting att göra med ert 'privatliv', inte hon 'Sari heller.) Ta hand om er!

Kram

Kommentera inlägget här :