Svar.

publicerat i Allmänt;
Nu så ska jag svara på era frågor .

Postat av: Tessa.

Vilka är dina favoritbloggar :)?

Jonnas blogg läser jag varje dag & det är en av mina favoritbloggar , Elin Klingsblogg , Natascha Peyres blogg, sen så läser jag alltid dom som lämnar sin bloggadress på en kommentar här på min blogg.

Postat av: Martin

Hur länge har du övningskört och vilken slags bil blir det om du skaffar dig en?

Jag har övningskört sen jag fyllde 16 år då man får övningsköra , men jag börja köra på bilskola efter jul & nyår. Jag har ingen aning om vad det blir för bil men någon som går att åka iallafall :)

Postat av: Elin

Hej =)
Är bara lite nyfiken på hur ni gör för att klara er ekonomiskt? Är själv sugen på en liten, men det får nog vänta ett tag!

Det fungerar bra , jag får 3500kr i månaden & min mor & far betalar hyra & el så jag klarar mig galant :)

Postat av: Sara

Hej!
jag undrar hur det egentligen är mellan dig och tobbe? läste ett inlägg förut men de ät borttaget nu :/ ha de bra! härlig blogg!

Som ni vet så är det ju mycket bråk & den 1 april så ska han flytta till en egen lägenhet för att vi ska se hur det blir & jag tror det är bäst för Wiggo också. Vi ska alltså vara särbos.

Postat av: b & l

hur ser du på framitden? vill du ha fler barn? ska du börja plugga igen och vad isåfall? vad vill du jobba med senare i livet? :)

Jag hoppas på ett bra jobb & att min familj är frisk. Ja ett barn till men om några år :) Japp, ska börja plugga 1 Oktober igen & plugga omvårdnad som jag gjorde innan Wiggo kom. Senare så vill jag jobba med hästar eller människor :)

Postat av: maria

jag är gravid i v.20, hur stor mage hade du då? har du någon bild? tack för en underbar blogg =) kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tu Madre:

Oj, lyllos att dina föäldrar betalar hyran och elen!

Kommentera inlägget här :