Tisdag 11/3

publicerat i Allmänt;

God morgon!

Idag så vaknade jag & Wiggo kl 9.10 var väldigt trötta , Wiggo har inte kunnat sovit så bra inatt pga att han har haft ont i sin mage & jag ont i huvudet. Idag så ska vi inte göra något alls Tobbe ska komma & hämta Wiggo kl 13 & han sa om jag ska ha Wiggo så får jag hämta honom själv så JAG måste åka in & hämta honom idag IGEN fan jag är så förbannad & hur moget är det att hålla på sådär. Nej jag bryr mig inte .

Någon frågade för ett tag sen om Tobbe ska med till Spanien trotts att vi flyttar isär & jag vet inte om han ska med de beror på han själv, det är upp till honom men som de verkar just nu så ska han inte med .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mingla:

Vilken mysig blogg du har ♥

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Alltså det där är INTE OKEJ Bea! Vill han ha Wiggo så ska han HÄMTA och LÄMNA honom, du måste stå upp för dig sjäv bea, låt inte T trampa på dig och uppföra sig som om han är boss och har ensamvårdnad om wiggo det är baar löjligt som han håller på, säg till honom att om han vill ha wiggo får han lämna honom också annars kan han hälsa på wiggo hemma hos dina föräldrar!!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag skulle inte vilja ha en sån omogen kille med på en resa

4:e kommentar, skriven , av sandra:

usch håller med, det låter väldigt omoget. =/
tack för en underbar blogg!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag tycker som dom andra, låt inte honom följa med, tänk en underbar resa till spanien så kanske tobbe och hans omogenhet förstör den nej det är det inte värt! Vem är det annars som ska åka är det annars bara du och Wiggo eller är det ni och din familj? :):)

6:e kommentar, skriven , av Evelina:

Lite personlig fråga men har du fortfarande känslor för T? Undrar hur ligger till lite mellan er. Här ovan skriver folk att du inte ska låta T följa med till Spanien för att han förstör.Men tycker du att han förstör? Älskar du fortfaran han?

PS du behöver inte svara!

Kommentera inlägget här :