Tisdag 18/3

publicerat i Allmänt;
God eftermiddag gott folk!

Idag så vaknade jag & Wiggo kl 7,30 vi gick upp åt frukost & åkte med mamma in till stan. När jag "landa" i lägenheten så kom Nattis precis så vi gick ut & gick en sväng , sen så gick vi hem till henne var där kollade på Glamour & Våra bästa år + ÅT PIZZA . mumsigt värrre fast jag inte alls borde äta sånt men men ibland så får man unna sig något gott & fettigt .
Nu så sitter jag hemma iallafall i lägenheten alltså väntar på att min mamma ska komma & hämta oss sen bär det av till ärla igen sen imorgon så ska jag ha körlektion kl 9.25 & babysim kl 11.15 då kanske Nattis skulle följa med & kolla :) Aja , nu så ska jag inte sitta här & skriva en hel uppsats men jag skriver väl igen när jag kommer hem till mamma & pappa ska ta lite bilder på Wiggo också det var ju ett tag sen..

hej så länge ! <3

Kommentera inlägget här :