Torsdag 27/3

publicerat i Allmänt;

God morgon & ursäkta!

Skit dålig uppdatering verkligen , men igår så var jag knappt hemma. Gick ner på stan & träffa S lämnade hennes plattång sen gick vi runt på stan ett tag , sen bär det av till henne & sen till M som bor mittemot. Sedan ner på stan igen åt mat & sen så ringde jag T så han fick möta mig & hämta Wiggo, sen var jag med tjejerna ett tag. S & jag åt hemma hos henne sen sprang vi över till hennes granne , de satt & drack & jag kollade på :)
Kom väl hem runt 23 tiden då sov Wiggo redan men han var vaken i natt & pratade så vi låg & kramades , jag & han <3 Just de jag sov i lägenheten , så nu sitter jag där. Ska hem till mamma & pappa idag ska försöka tjata mig till tacotallrik , mums fillibabba ;D

Träffade Jonna & Ludde på stan också , jäklar vad stor han blivit Ludde alltså ;P Vi får ses snart gumman!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

Vilken söt son du har:P

2:a kommentar, skriven , av Marie , Williams Mamma!:

åh va gott med taco tallrik , skickar du lite till mig med eller? :) *flörtas*

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

mums med tacotallrik :D wiggo är så söt! :D

Kommentera inlägget här :