Välkommen in .

publicerat i Allmänt;
Nu tänker jag inte ta upp något mer om det där fast jag fortfaranade irriterad på att det inte är okej att skriva ut i min blogg men okej att kalla en tjej för hora.  SKIT SAMMA , orkar inte prata mer om det.

Nu så åkte Elin hem hon kom ner en stund efter stallet eftersom hon inte orkade vänta i stallet & jag sa " välkommen in " :) Vet inte vad jag ska göra , sätta på Wiggo en ny blöja & sen (?) det vet jag inte ... Jag hoppas & tror att Wiggo kommer somna tidigt inatt eftersom han vaknade kl 15 & nu så ska han inte få sova innan det är läggdags & jag hoppas att han sover lika bra idag som i natt & i morse. Han vaknade kl 9 & det är ju super han brukar vakna vid 7 annars & jag får sova ut :)

I helgen ska jag inte göra ett skit vad jag vet , bara ta det lugnt & helgen där på så ska jag träffa Martina & vi kanske ska ut jag hoppas det ! Vi ska först vara hos mig tror jag sen tror jag Sandra & Madde skulle komma förbi & hälsa på också , de blir nog bra! Aja, skit samma det är i förän om 1½ vecka..

Dags för blöjbyte !;D

Kommentera inlägget här :