Våra bästa år.

publicerat i Allmänt;
NU VILL JAG VETA VAD SOM KOMMER HÄNDA!!

Först så sägs det att Marlena är mördaren sen så säger hon att hon är oskyldig & att John är seriemördaren ? Hur fan ska dom ha det ! Och jag vill veta vem det är som går & mördar , någon som vet ? Jag vill veta vad som kommer att hända istället för att sitta & kolla på avsnitt efter avsnitt utan att det händer något . Om någon vet så skriv till min hotmail inte här i bloggen för det finns folk som inte vill veta =P Jag vill verkligen veta vad som kommer hända , jag kan inte hålla mig längre!



Har precis vart ute med Wiggo så han somna i vagnen , gud så skönt & jag funderar på om jag ska gå upp till stallet & rida nu när det är så fint väder eller om jag ska ringa till min mamma & fråga ifall hon vill rida med mig när hon kommer hem hon slutar ju tidigt idag! Roligare att rida med något & när det är ljust , för imorgon kan jag inte rida för då ska jag ut fast jag kanske hinner rida på morgonen om jaqg går upp tidigt, får väl helt enkelt se! 

Vad ska ni gott folk göra idag ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JB:

Ha en trevlig Skärtorsdag!!!

2:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

ja, jag ska köpa mig något snyggt idag att ha på mig ;)

Idag ska jag ut till landet ( ärla :p ) äntligen! särskilt vill man vara där när det är så fint väder, då vill jag inte sitta i en lägenhet ;)

3:e kommentar, skriven , av My:

Jag vet vad som kommer hända ;) men vill du verkligen veta? haha, du kommer säkert ångra dig för det gjorde jag när jag tog reda på de ;)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag vet en del om vad som kommer hända ;)

5:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Jag vill verkligen veta vad som händer. om du fått veta Bea så får du gärna skriva till mig.=)

6:e kommentar, skriven , av johanna:

nej men oops! fan förlåt, jag läste inte färdigt allt om att det inte skulle stå här i bloggen, förlåt förlåt! ta bort så fort du sett!

Kommentera inlägget här :