vilken kväll!

publicerat i Allmänt;

   image1159

HEJ!  =D
Tänkte berätta om igår & det kanske blir ganska långt inlägg.

Vid kl 14 så åkte jag , mamma & min syster till tuna park där vi blev sminkade ( ska visa bild sen ) mitt under min systers sminkning så gick brandalarmet fast det var ingen brand så vi gick in igen & fixa klart oss , jag blev jätte nöjd :) Efter det åkte vi till lägenheten & fixade oss , sen kom Jonna ( luddes mamma) vi pratade & hade skoj , sen kom resten av all folk det var , Sandra , Johanna , Frida , Emma , Linda , Karro, Anna , Jonna, min syster & jag :) Jag är super nöjd med min kväll , vi satt hemma hos mig drack lite & så rund kl 22 ringde vi taxi så vi åkte ner till stan då & så var vi på Lotus där träffade vi också Bella ( max mamma ) hon bjöd mig på massa cider haha & jonna också :) Men det första vi gjorde när vi kom in så tog vi oss alla en drink ( Sex on the beach ) tror jag det stavas & skåla för mig ! JIPPE ! sen hade man väl fått i sig ganska mycket så då börjades det att dansa , dansa & dansa .Fast det är rätt jobbigt eftersom vissa folk ska vara på en hela tiden som en magnet ungefär , haha! Men sen gick vi till det lilla dansgolvet där var det med svenska låtar & lite sånt . När jag kom in så var det typ ingen som stod & dansa men jag drog igång den sen var alla i full gång , haha herregud vill inte veta hur mycket jag skämmde ut mig men skit samma! ;D Vi drog hem när det stängde runt kl 02.00 & var hemma kanske 02.15 sen bumms i säng ! Så var min kväll & lyckad som fan blev den , men tråkgit att inte Nattis kunde följa med :(

                   
    image1164

Bild
1. min syster & hennes kompis linda .
2. Emma, jag & jonna :)
3. Frida, sandra & johanna.
4.syster & frida
5.syster & jag .
6.jag & min kamera .
7.lite av tjejerna .
8.syster & linda
9.tjejerna
10. Anna & karro ( hoppas de inte blir arga nu för att jag la ut bilden )
11. 3 morsorna på vimmelbild.  Jonna, Bella & jag ..

SUPER TREVLIG KVÄLL , TACKTACK <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

mm, smickrande bilder ;P

2:a kommentar, skriven , av Therèse:

Det ser verkligen ut som att du hade en toppen kväll. Skit fin sminkning och allt =) GLAD PÅSK!

3:e kommentar, skriven , av linda (bellas kompis):

verkligen fin pusspose jag gör där =P haha

4:e kommentar, skriven , av Karro:

ja han är pyttig haha. åh, tack snälla själv! det var toppenkul, snygg bild e man me på också ;) det får man bjuda på! hur mås det idag då? ;)

5:e kommentar, skriven , av Emma:

1000 tack för igår Bea, fan vilken lyckad kväll ;)

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

fint du blev sminkad och så :) jätte fina bilder

7:e kommentar, skriven , av Lina:

härligt :) fina bilder

8:e kommentar, skriven , av bella:

haha vilken bild, och vilken pose det blir när man ska skratta och hålla sig för skratt på samma gång :P jaja kul hade vi iaf :D

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du har ju ingen förlovningsring på dig ?! Var inte du och T förlovade? :S

10:e kommentar, skriven , av stina:

hoppas du hade lika roligt som jag hade igår, jag var full som en kastrull och skämde nog mer ut mig än vad du gjorde ;) haha. men jag hade super kul!

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

tack detsamma :)

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

jätte fina bilder :)

13:e kommentar, skriven , av Johanna, jolines mamma :):

fina bilder :) jag längtar tills jag blir 18 !

14:e kommentar, skriven , av anna:

hej o hallå=) tack för i fredags! hoppas första utgången var till belåtenhet, hade urtrevligt iaf! inte är vi arga för bilden, det bjuder jag på som karro även sa;) ha de fint! puss

15:e kommentar, skriven , av Madde:

Ojj ojj ojj.. Flickan kommer ramla runt på krogen nu =) Fan va nice! Grattis i efterskott!
Ja kommer kröka sönder dig när vi ses ute ;) Passa dig ;) Många kramar!

16:e kommentar, skriven , av Emelie (OP2B):

Jag måste bara säga det att det är min brorsa i bakgrunden (fan vad otäck han ser ut) på kortet då ni var ute i fredags :P
Hehe!

Kommentera inlägget här :