Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hejsan :)

2:a kommentar, skriven , av Becca:

Har förstått att du har en egen lägenhet men inte bor där? Varför?

3:e kommentar, skriven , av ungmamma:

hur ofta har tobbe wiggo nu? Har ni kommit överens med något eller har han honom bara lite då och då? Ha det bra :)

4:e kommentar, skriven , av sara:

Vad ska du göra efter du varit hemma med din bebis?

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

tror du att du kommer trivas med dem nya klasskamraterna du kommer få till hösten?

6:e kommentar, skriven , av Sofie:

vad var din första reaktion när du fick reda på att du var gravid?

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

hur reagerade dina föräldrar när du fick reda på att du var gravid?, blev du osäker på om du skulle behålla det eller var det inte en tvekan om det?

8:e kommentar, skriven , av Felicia:

Det här är ingen fråga bara ett tips ! Om du inte varit inne där :P På köpmangatan 13 är det en barnaffär som heter NÄRA&KÄRA ! Jätte fina saker där !

9:e kommentar, skriven , av Ida:

vet inte hur jag ska förklara min fråga men ska försöka ändå :P förut prata du om nåt mejl du hade fått från nån tjej som undra om du ville vara med i nått program elelr nåt om mammor, kanske har helt fel, jag vet inte?

10:e kommentar, skriven , av Jenniefer:

Hur länge har du o jonna känt varandra?
Hur lärde ni känna varandra?
Hur reagerar wiggo på att han inte träffar sin pappa så ofta, om han nu reagerar?
Hoppas frågorna inte blev för jobbiga.
Kram :D

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

umgås du lika mycket med de vänner du hade/har innan du fick wiggo?

12:e kommentar, skriven , av Anna:

fick du många bristningar under din grviditet?

13:e kommentar, skriven , av Jenna:

Fick någon graviditets-deppression? ch isåfall hur länge?

14:e kommentar, skriven , av Anonym:

till FELICIA. NÄRA&KÄRA, jag tror det är en kedja så att säga, och där jag bor är det en "porrbutik". Det enda som finns i den butiken är vibrator dildo,playboy grejjer. jisses, skulle det vara roligt eller?

15:e kommentar, skriven , av Anonym:

vad ska du bli då du går op?:)

16:e kommentar, skriven , av pia:

hur ofta skaffar du barnvakt?

17:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

Pia : - När jag tex ska ut på korgen så frågar jag min mamma. Men jag har vart ute 4 gånger så det är ju inte så ofta .

Kommentera inlägget här :