God kväll!

publicerat i Allmänt;

Nu har jag vart i stallet & ridit tog en massa bilder också eller fyra stycken , haha!  Tobbe skicka sms nyss & sa att han skulle komma & lämna Wiggo snart så snart kommer min plutt hem igen <3 Jag ska bara säga er att det var hur skönt som helst att rida , varmt var det men shit the same helt underbart ! Nu så ska jag snart hoppa in i duschen eller om jag ska ut & springa ? Vet inte ...

       

jag ser väldigt stor ut på henne på bilderna men jag ska säga er att jag ser i vanliga fall ut som en mygga haha! :P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Åh vad fin hon är :)

2:a kommentar, skriven , av Sophié:

jag tycker inte du ser för stor ut :D

3:e kommentar, skriven , av cathie:

Ååh, vad härligt :) Alltid kul att träffa andra hästtjejer här på internet :)

Söt blogg!

4:e kommentar, skriven , av Sara:

Vilken fin häst!

Kommentera inlägget här :