God kväll.

publicerat i Allmänt;
Idag så har jag , Wiggo , Max & Bella vart ute hela dagen. Kl 10.30 så gick vi till djurgårn där satt vi oss & solade fast jag trodde ju såklart inte att solen tog så mycket men när vi gick därifrån så var jag typ kräftröd på ryggen , snyggt bea ;) Senare så kom världens sötaste A förbi & sa hej till oss , sen gick vi hem till Bella & A drog & skulle träffa några andra .Sen typ städa vi hos Bella fixa lite & sen ut igen , träffade A & sedan drog jag hem..
Wiggo somnade typ 20.15 & jag åt mat sen la jag mig under solariumet ett tag & det var ju skapligt skönt ska jag fp be att tala om .

Jag har såklart glömt att fotat dagens outfit men jag har massa andra bilder som jag tänkte lägga in .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av frida:

vem är A ? :D ;)

Kommentera inlägget här :