GOD MORGON ALLESAMMANS! ;D

publicerat i Allmänt;
Nu är jag tillbaka & hemma , skönt men endå väldigt tråkigt . Vi hade en helt underbar vecka med sol & värme.
Vi hade väl runt 25-28 grader varmt varje dag förutom igår när vi skulle åka hem då spöregnade det fast det gjorde ju inte oss så mycket :P Vi har mest legat & dragit oss i solen ( inte Wiggo såklart ) , vart på stranden & på kvällen så har vi alltid vart ute & ätit på restauranger av olika slag . HELT UNDERBART ! jag vill tacka min pappa som bjöd med oss hela famijen eftersom han fyllde 50år den 2 maj . <3 Ja, vad ska man mer säga ? Allt var underbart & vi mår finemang fast det är ju lite kallt här i Sverige haha! Flygresan gick jättebra fast jag var ju som sagt på helspänn hela tiden & jag är väldigt jobbig när jag flyger för jag frågar alltid " vad hände ? Varför gjorde dom sådär ? Vad säger dom? varför guppar det ? osv. " Usch jag önskar att jag var lite mindre rädd inte bara för just min skull utan för min omgivning också så de får slippa allt & att de orkar stå ut med mig ? det fattar jag inte! haha :)

Jag har självklart tagit massor av bilder men jag har inte riktigt tid att slänga in dom just nu men självklart så blir det under dagen när Wiggo sover sin eftermiddagslur .

Jag har saknat er måste jag säga !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna - en sån där ung mamma:

ÅH vad skönt med uppdatering och att ni är hemma! Och vad härligt att höra att ni haft det bra, jag är inte ett dugg avundsjuk! ;)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh vad skönt att få läsa din blogg igen :D, skönt att ni haft det bra! och välkomna hem :D (till sverige ;))

3:e kommentar, skriven , av Elin:

Hej o välkommen hem igen!
Kul att ni haft det så bra, o att det gick bra att flyga. Nu är det bara jag som har mitt kvar... :)

4:e kommentar, skriven , av angelica:

jag har saknat dig med, läser din blogg som en tok och den är en utav mina absolut favoriter! så verkligen välkommen hem! :)

5:e kommentar, skriven , av Sophia:

Roligt att du är hemma igen :) Kul att ni hade det bra =)

Kommentera inlägget här :