God morgon!

publicerat i Allmänt;

Idag så vaknade Wiggo kl 6 ungefär  & då tog min mamma honom så han fick gröt & så följde han med henne upp till stallet eftersom hästarna skulle skos idag så han var med där & kollade :) Jag vaknade kl 8.30 det var jätteskönt att få sovmorgon ska jag få be att tala om . Det har ju inte vart så mycket till sömn direkt dom senaste dagarna ..
Idag kl 12 så sitter jag hos tatueraren så ni alla vet & jag lovar att jag ska ta en bild också . .

någon frågade mig om engströms trafikskola om dom var bra osv. jag tycker dom är great & berättar bra , ja jag gillar dom helt enkelt ! :) de är en skola som jag skulle rekomendera!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Taru:

Vilket söt liten kille.. :) Min dotter är också född i okt 07! Hoppas ni får en bra dag..

Kommentera inlägget här :