God morgon!

publicerat i Allmänt;
jag är vaken men inte Wiggo . Det är så typiskt för alltid när han sover längre på morgonen så vaknar jag istället för att jag fryser & känner mig hängig usch jag hoppas det bara är en förkylning på G . Vädret är ju skit också så det får ju en att frysa regn & 4 grader vad sägs om det ? HEMSKT KALLT ! idag så vet jag inte vad som händer kanske bara stannar hemma fast jag vill fixa mitt jäkla bankkort de funkar ju inte ibland & jag har fått nyy men måste ner för att få det att funka eller vad de nu sa . aja , vi får väl se.
nu så ska jag sätta mig i duschen & värma mig .

vad ska ni göra idag ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Moa:

skolan :/ men, skönt att det är fredag! :) hoppas du blir bättre snart tjejen!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

hoppas du blir bättre!, och ja usch vilket väder det är :/ fy bubblan!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ska ha samhällskunskaps prov

Kommentera inlägget här :