God morgon!

publicerat i Allmänt;

Nu är jag vaken är så jäkla trött , var uppe till kl 23 igår & pluggade . Det är ju iofs inte så jättesent men har man en bebis som vaknar kl 7 på morgonen så är man ganska tröttt :) idag så ska jag bara plugga plugga & plugga senare ska jag väl rida också.
Just det igår så var jag ju inne hos Bella & Max en sväng & gjorde slingor på henne & hon blev nöjd sicken tur ,haha! Och jag fick lite toalett grejer av henne också som hon köpt på Ica Maxi , Tackar <3
Aa , just nu så ska jag svara på frågorna sen måste jag verkligen plugga . åh .



Postat av: Becca

Har förstått att du har en egen lägenhet men inte bor där? Varför?
svar ; - Ja, jag har egen lägenhet i stan . Jag har precis kommit hem ifrån semestern & så dog min hund i samma veva så jag har varken haft tid eller ork att sitta ensam i min lägenhet & deppa + att allt inte är klart än . Har ingen TV eller Tv-bänk & jag har inte så mycket pengar just så jag kan köpa mig än bara sådär . Därför så är jag inte där men så fort jag blir klar så kommer jag vara där.

Postat av: ungmamma

hur ofta har tobbe wiggo nu? Har ni kommit överens med något eller har han honom bara lite då och då? Ha det bra :)

svar ; - Typ 1-2 gånger i helgen han jobbar ju hela tiden & har inte tid . Nej vi bestämmer typ bara en dag & så blir det så. Ha det bra du med :)

Postat av: sara

Vad ska du göra efter du varit hemma med din bebis?
svar : - jag ska plugga klart så jag får ett gymnasiebetyg !

Postat av: anonym

tror du att du kommer trivas med dem nya klasskamraterna du kommer få till hösten?
svar : - jag vet faktiskt inte svårt att säga nu när jag inte känner någon alls men jag hoppas väl det !

Postat av: Sofie

vad var din första reaktion när du fick reda på att du var gravid?
svar : - jag ? nu ? redan ? sedan började jag gråta .

Postat av:

hur reagerade dina föräldrar när du fick reda på att du var gravid?, blev du osäker på om du skulle behålla det eller var det inte en tvekan om det?
svar : -Som alla föräldrar skulle ha reagerat tror jag chockade. Självklart blev jag osäker i början när man precis fick veta men sen var det väl inte någon större tvekan.

Postat av: Ida

vet inte hur jag ska förklara min fråga men ska försöka ändå :P förut prata du om nåt mejl du hade fått från nån tjej som undra om du ville vara med i nått program elelr nåt om mammor, kanske har helt fel, jag vet inte?
svar: jo det var en tjej som skickade ett mejl till mig & frågade ifall jag ville vara med i ett TV program som hette " ung mödrar " hon hade tydligen gjort idol , bonde söker fru osv . Men jag tackade nej för det är inget för mig , jag är inte den som vill " sticka ut " så nej aldrig , haha !:)

Postat av: Jenniefer

Hur länge har du o jonna känt varandra?
Hur lärde ni känna varandra?
Hur reagerar wiggo på att han inte träffar sin pappa så ofta, om han nu reagerar?
Hoppas frågorna inte blev för jobbiga.
Kram :D

svar : - Sen i sommras förra året kan man väl säga , vi fick kontakt via bloggen & bestämmde tid för att gå & prata bebis & fika med varandra sen har vi träffats lite då & då . :) skitgullig tjej!
Jag vet inte & jag tror inte att jag ser att han reagerar , jag vet inte hur han reagerar när han är med sin pappa eller eftersom jag aldrig är med .Men Wiggo är alltid glad & ler & skrattar mot precis alla , haha !

Postat av:

umgås du lika mycket med de vänner du hade/har innan du fick wiggo?
svar : - Nej , knappt något alls .

Postat av: Anna

fick du många bristningar under din grviditet?
Svar : - jag fick några på magen men dom syns knappt . Sen mellan benen också eller haha inte mellan men insidan av låren kan man väl säga ? :P fast det är ju ingen som ser :p

Postat av: Jenna

Fick någon graviditets-deppression? ch isåfall hur länge?
svar : - ja faktiskt så fick jag det lite grann . det kanske varade i någon månad  . men nu är allt borta :)

Postat av:

vad ska du bli då du går op?:)
svar : - jag vill jobba med gamla människor så det blir nog äldreboende eller något sådant . :)

tack för era frågor & hoppas ni blir nöjda med svaren .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ber om ursäkt om det jag skrev om nära & kära, trodde det va någon som skulle jävlas med dig.:P eftersom "porrbutiken" här heter samma. förlåt. ^^

Kommentera inlägget här :