God morgon!

publicerat i Allmänt;

Har vart vaken sen kl 7 då en viss herre vaknade. Nu så har jag precis sminkat mig & tagit på mig kläder  , idag så ska jag iväg & göra det där jäkla provet får väl se hur det går . Jag säger som jag alltid säger " jag tar det som de kommer " min syster är däremot väldigt nervös. Esch, tänker jag !
Hm idag då förutom provet ? ja , jag ska till jysk & glo på en TV bänk kolla ifall det finns någon till mig & wiggo som skulle passa bra. Sen så har jag pratat med Bella så ska kanske träffa henne också . :) Men jag måste nog rida först innan min häst behöver röra på fläsket , jag med .
Nej nu ska jag kila & plugga lite till .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Nu har Joppe fått träffa lilla Wiggo, det måste jag också få göra ju :p sitter ju och tittar på bilderna på han varje dag, haha bara längtar efter att få se den lilla i verkligheten :)

2:a kommentar, skriven , av selvina:

Du kan kika på min blogg nu och se på ett ungefär hur hon gör (nicaah.blogg.se) bloggdesignen ... Ta hand om dig.

Kommentera inlägget här :