God morgon!

publicerat i Allmänt;
Jag är vaken & har vart det sen kl 6.30 idag.
Igår så var jag hemma hos Bella vi kollade på kläder & Tv sen så träffa vi två vänner också .
Men nu så har jag precis sminkat mig & ska prova att locka håret fast jag är inte riktigt haj på det där så får se hur det blir. Det lilla jag har gjort idag är duschat , sminkat mig & packat mina saker eftersom jag ska flytta in till stan typ idag eller imorgon. Jahapp, Wiggo ligger & sover just för tillfället så därför har jag tid att skriva här också. Idag så ska jag & min syster in till tuna park & sen ikväll är det taco kväll för mig & Bella, mycket trevligt :)

ska kila nu .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lovisa:

Varför bjuder ni inte med Jonna (luddesmamma) när ni ses?:) Hon verkar rätt så deppig och ensam och skulle nog behöva umgås med lite kompisar. Alla tre har ju bebisar :)

Kommentera inlägget här :