God morgon!

publicerat i Allmänt;
jag känner mig helt jäkla överkörd.   I natt vaknade Wiggo kl 1 & skrek jag tog upp honom & kramade honom men han fortsatte & skrika sen så skulle jag gå & ta febern eftersom jag hörde att han var jätteförkyld men ingen feber jag gav honom näsdroppar & sen la jag honom i min säng . Efter några minuter så somnade han om & jag fick ligga på typ 30 cm plats så jag har sovit som en jävla kratta i natt men Wiggo har sovit bra & det är huvudsaken.
Jag hoppas bara inte att han smittar mig så jag ligger & är sjuk då blir jag nästan galen haha , kan inte vara sjuk när det snart är studenten & allt ..

Som sagt jag har lite bilder att visa er från gårdagen men jag får se hur dagen blir & ifall jag får någon tillåtelse utav min kära son :)

/du är söt

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mingla:

Var med och tävla om ett NicoleRichie-armband som är sponsrat av BettiesGalleria i Kalifornien.

2:a kommentar, skriven , av karro:

vad ska du göra idag? :D
kram

3:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

karro : - idag så ska jag bara ta det lugnt & sova så mycket jag kan natten var ju inte den bästa :) kram

Kommentera inlägget här :