hej bloggen.

publicerat i Allmänt;
jag är verkligen urkass på att uppdatera men jag ska berätta varför .

Dom senaste dagarna på kvällarna när Wiggo somnat här så har jag åkt till Bella & Max vi har bara pratat om allt mellan himmel & jord . Jag har vart väldigt deppig den här veckan & jag vet nog vad det beror på men jag vill inte berätta varför. Men jag är glad att Bella vill lyssna för vi har väl ungefär samma problem kan man väl säga?

Idag så har jag ridit & det var kul imorgon ska jag hoppa så får se om det blir lika kul :) Sen så har vi precis begravt Sigge här hemma , åh vad jobbigt det var usch :'(  <3

Och sen har jag faktiskt en liten rolig nyhet också . WIGGO HAR FÅTT EN TAND . :D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

vi saknar er också! får kanske ta och ses snart eller nåt (:

Kommentera inlägget här :