Ny duschad .

publicerat i Allmänt;

Puuh , nu så sitter jag ner på min rumpa! Ikväll så åkte jag in till stan för att köpa Thaimat & jesus så gott det var :) Sen så åkte jag hem åt maten & sedan natta jag Wiggo också han somnade på direkten. OCH VET NI GOTT FOLK ? Fast det är fint väder ute så har jag faktiskt legat & pressat under solariumet ikväll & det var riktigt skönt . Känns som jag brännt några kalorier iallafall , haha! ( not )


Nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra , tänkte nog bränna en skiva som jag kan lyssna på när jag åker runt i bilen & sjunga alldeles för mig själv . I love it !

Nu vill jag se om ni riktigt följer min blogg så jag har en liten fråga till er. Vad ska jag göra på Onsdag den 14/4 ?
Någon som vet ? Skriv en kommentar så får jag se hur många som riktigt hänger med här !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

Ifall du menar den 14/5 så tror jag att du ska tatuera dig.. ;)

2:a kommentar, skriven , av hanna:

du ska tatuera dig med din mamma kanske? :P

3:e kommentar, skriven , av frida:

tatuera dej ;D

Kommentera inlägget här :