Sådär .

publicerat i Allmänt;
Nu har jag vart inne i stan & lämnat Wiggo & hämtat paketet från H&M så jag skyndade mig hem & slet upp det men det var fan inga Hello Kitty saker där i utan bara pappas byxor :/ fan vad sur jag blir ! aja , skit samma.
Nu vet jag inte vad jag ska göra eftersom jag är barnfri så skulle jag nästan passa på att lägga mig & sola men jag känner att jag inte har någon större lust med det & rida nu ? Nej det är alldeles för varmt så det får bli senare.

Hm , jani har ingen aning om vad som händer .
Vad ska ni göra?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av julia:

bara sitta här i skuggan och dricka saft :)

2:a kommentar, skriven , av AC:

jag sitter ute i solen...det har varit en super fin dag idag...

3:e kommentar, skriven , av BECCA:

kom till mig ikväll :) paryt!

Kommentera inlägget här :