Söndag eftermiddag!

publicerat i Allmänt;

Idag så har jag hämtat min mormor så nu är hon här ute & hälsar på oss , mycket trevligt :) Vi har ätit mat , fikat & sitter just nu & snackar massa skit . :P senare idag så ska jag nog upp till stallet & rida om inte min syster vill göra det åt mig eftersom jag inte vet ifall jag hinner det när jag ska skjutsa Wiggo till sin pappa IGEN visste ni att jag blivit taxichafför ? INTE ? nej inte jag heller faktiskt ! :/

Nu ska jag sätta mig & njuta utav den lilla solen som är kvar .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Gullig son, hur gammal?:)

2:a kommentar, skriven , av Lovisa:

Bea :) du MÅSTE säga till, nästa gåmg han säger att du ska skjusa wiggo säg NEJ, det är din son med vill du träffahonom så kom och hämta honom du, jag skulle verkligen bli "stolt" om du sa ifrån mot T! SNÄLLA GÖR DE :) Han utnytjar ju dig och det är bara dumt av honom, visa att du är starkT:)

Kommentera inlägget här :