Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anton (blondast av alla):

Hej!

Titta gärna in på min alldeles nya och fräsha blogg!
Vore jättesnällt :)

2:a kommentar, skriven , av hanna:

vad fin din blev!

3:e kommentar, skriven , av Monica:

Den var vekligen skitsnygg :) Inte är det något fel på din mammas heller, den är verkligt rolig :)

4:e kommentar, skriven , av Emma:

sjukt snygg, jag vill också :)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

jätte fin blev din ju :D

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

när wiggo växer upp kommer han förstå hur mycket hans mamma älskar honom när han ser den där. och din mammas groda blev ju jätteball :D skulle också vilja ha en sån ^^

7:e kommentar, skriven , av Melinda:

söt :)

8:e kommentar, skriven , av stina:

vad fin den blev ! :)

9:e kommentar, skriven , av jonna - en sån där ung mamma:

vad söt den blev! :)

10:e kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

De var skit fina gjorde det ont?, gjorde din mammas ont?

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

du har samma som mig=) fast på mig står det sofia.

12:e kommentar, skriven , av sunfryyy:

stilren din blev :) din morsas va cool :D

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

den blev jättefin :) .
Har en fråga. Gjorde det ont? jag funderar sj på att skaffa en men jag är osäker :) .

14:e kommentar, skriven , av REBECCAS:

vad fin din blev :D gillar att det inte är i mitten mer utanför!

Kommentera inlägget här :