Tisdag .

publicerat i Allmänt;
Dålig uppdatering , jag vet .

Har inte haft ork eller lust att skriva här i bloggen men idag så kände jag att jag måste. Under dom här dagarna så har jag & Wiggo bara vart med Bella & Max vi har gått på stan , käkat & pratat skit typ. Sen i söndagskväll åkte jag in till stan för att fixa lägenheten så då kom de några & hjälpte mig med byrån , tack för det :) Idag så har vi vart på stan med Bella & Max sen så har jag bara pluggat , ikväll så ska jag åka hem till Bella & max för att hjälpte henne färga håret sen kl 20.30 så ska jag hämta min syster från tågstationen.
Wiggo ska snart gå & lägga sig han är mega trött , har typ sovit 1timme idag om inte mindre .  Nej , nu så ska jag kila igen & dags för att åka till Bella. Wiggo blir kvar hos mormor & morfar tills jag kommer hem igen .

Kommentera inlägget här :