tomt.

publicerat i Allmänt;
Det är så tomt  .
Ingen som tigger vid matbordet
Ingen som följer med upp till stallet & skäller på hästarna , tar deras saker.
Ingen som springer ut & in genom dörren
Ingen som tar min mobil , Tv kontroller, trosor , Bhn & allt sånt.
Ingen som sitter & skrapar på köksskåpen
Ingen som blir glad & kommer & pussas på morgonen
Ingen som tröstar mig när jag är ledsen & gråter
Ingen som vill ligga & mysa med mig på kvällarna
Ingen som ligger & vaktar mig
Ingen som slickar till Wiggo & fixar hans frisyr på morgonen
Ingen som äter upp resterna efter maten
Ingen som biter en i skorna när man busar
Ingen som står ute på nätterna & bara skäller

INGEN , det går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar dig . Usch nu börjar jag gråta igen , jag älskar dig så mycket du är världens bästa hund & ingen ingen kan ta din plats . Jag hoppas du har det bra nu .<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lilita:

jag förstår, våran hund är också borta. En likadan, lilla nemo. Saknar honom så jag dör ibland fortfarande, fast det var tre år sen. Han var och är den bästa. Älskade honom som han vore en människa..

2:a kommentar, skriven , av Camilla ( Ärla ):

:(

Kommentera inlägget här :