Vem jag är ?

publicerat i Allmänt;

Jag heter Beatrice Pettersson är 18år & ung mamma som folk kallar det.
Jag fick reda på att Wiggo fanns när jag var 16år  & han kom den 1 Oktober 2007. 
Jag lever inte tillsammans med Wiggos pappa längre för det funkade tyvärr inte & mer vill jag inte berätta . Jag bor i en tvåa i Eskilstuna med Wiggo. Jag är ofta mycket hos mamma & pappa på landet bara för att jag älskar att vara där & bara kunna vara jag . Innan jag fick Wiggo så pluggade jag Omvårdnadsprogrammet på Rinmanskolan i Eskilstuna men hoppade senare av  ( sabbats år )pga att jag fick Wiggo då . Den 1 oktober -08 så ska jag börja plugga igen på samma linje i 2:an . Mina planer är att gå ut skolan & skaffa mig ett jobb men i sommar så ska jag faktiskt jobba på Torshälla hemvård i 7 veckor & det tror jag blir toppen!

Att vara ung mamma är helt underbart & jag tror det är underbart & bästa jobbet som finns trotts vilken ålder  man än är i. Jag älskar Wiggo & jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom .

Mina intressen då ? Ja, jag har 3 stycken hästar & rider ganska mycket för nu har jag äntligen kommit igång. Min C-ponny heter Mirre & det är en tjej som heter Elin som tar hand om henne åt mig här hemma . Sen har vi då D-ponnyn som heter Minor han är 28år gammal & sist min stora häst som heter Isabell som jag rider själv det är meningen att vi ska försöka komma ut på någon tävling kanske i sommar eller till hösten ?

Ja , det var väl lite om mig .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johanna Gelevski:

Hejhej!
kan inte sluta läsa din blogg och förundras av vilken fantastiskt bra mamma du är!
Jag åkte förbi huset du bodde i när du var sliten och tänkte genast på hur vi smög på bella och när vi åt okokta makaroner! haha, minnen.
Ville väl bara säga det :) ta hand om er, puss

Kommentera inlägget här :