På landet .

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag hemma hos mamma & pappa ska nog sova här var här igår också men då pluggade jag för fullt för jag hade ett svenska prov idag. Idag så har jag vart i skolan , i lägenheten & träffat en kompis bara & nu sitter jag här . Allt är väl helt okej tror jag :) Wiggo växer så det knakar & gör massor av framsteg nu kan han ställa sig upp utan att hålla i sig med händerna , duktig pojk :)
Imorgon har jag utveckligssamtal iskolan så Wiggo är ledig från dagmamman & ska följa med mig istället & efter det så slutar jag då är det mamma & wiggo dag <3 Jaaa, vad ska man mer säga ? hm, har inte gjort så mycket faktiskt har ju inget internet som ALLA borde veta vid det här laget . Och JA jag funderar skarpt på att lägga ner bloggen eftersom jag inte kan skriva så ofta , men fattar inte hur folk kan bli förbannade för det ? hm , finns folk till allt säger jag bara.

Hoppas ni har det bra iaf <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

Nää, lägg inte ner bloggen! Skriv när du har tid och lust, jag glor in här flera gånger om dagen för att se om du uppdaterat! :D



Vi får ta och ses snart igen! Vi ska ha kalas för Ludde nästa helg om ni vill komma, men jag skickar ett sms om det ;)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

kan wiggo gå nu?, har full förståelse för varför du inte kan blogga.. men snälla sluta inte :). ta hand om er i helgen, kram!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

kan wiggo gå nu?, har full förståelse för varför du inte kan blogga.. men snälla sluta inte :). ta hand om er i helgen, kram!

4:e kommentar, skriven , av emma:

Blir dom så arga så kan du ju be dom att köpa en ny dator till dig med trådlöst internet ;)

5:e kommentar, skriven , av Stefan:

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

Kommentera inlägget här :