Söndag / sjuk

publicerat i Allmänt;
Hejsan!
jag sitter hemma hos mamma & pappa vi har ätit här . Idag så skulle vi ju på kalas hemma hos Ludde men tyvärr så kunde vi inte komma för Wiggo är sjuk , förkyld & feber :(  min älskling <3 Jag börjar faktiskt också känna mig lite hängig i kroppen men jag hoppas verkligen inte att jag blir förkyld sitter just nu med ett C-vitamins glas haha!  I helgen? hm, det har inte hänt mycket alls bara tagit det lugnt typ . Och idag så ska jag också bara ta de lugnt för att ladda mig inför en hel skolvecka , har nämligen matte prov imorgon så hoppas det går bra ;D  just ! jag fick tillbaka mitt samhällskunskaps prov i fredags & jag fick 3 poäng ifrån MVG hur jäkla surt är inte det ? Men jag är nöjd & jag känner liksom att jag kan skryta om det , haha brukar aldrig få så bra på någon prov alls men ÄNTLIGEN  !
Jaha , nej nu ska jag krama om min stackars lilla bebis  .

ha det finemang !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av en sån där "ung mamma":

Tråkigt att ni inte kunde komma, men ge Wiggo en stoooor krya-på-sig-kram från oss och hoppas vi kan ses snart :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Krya på er! :)

4:e kommentar, skriven , av Lina:

halkar in Jättefin blogg du har - här kommer jag definitivt kika in igen!



Ha en underbar dag! mvh Lina

5:e kommentar, skriven , av Ida:

Kul med ännu en blogg om unga mödrars vardag!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

lägg ner bloggen nu.....

Kommentera inlägget här :