Bye

publicerat i Allmänt;
Nu är min mor & far på väg hem så jag har packat ihop mina saker & ska åka in till lägenheten igen för att städa innan gästerna kommer. Ikväll så ska jag sova hemma med min älskling så har ingen dator & då kan jag ju såklart inte uppdatera. Men jag hoppas att ni blivit nöjda av den uppdatering som jag gjort nu & har lite nytt att läsa så får vi se när jag har möjlighet att skriva igen & när jag har tid. Jag hoppas ni har det bra så hörs vi snart ( hoppas jag ) igen !

puss&kram sötnosar !


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av amanda:

wiggo har krulligt hår va ? :)

han är så söt

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Söta Wiggo :)

3:e kommentar, skriven , av karolina:

åh tack, vad gulligt:) va stooor han är nu lillskrutten :) jättefin!

4:e kommentar, skriven , av Ulrica:

Vilken goding han verkar vara din Wiggo.





Gratissajt.se Samla poäng och värva vänner, byt in poängen till presentkort. Det fungerar!!Just nu kan du vara med och tävla om följande prylar: Nintendo Wii, Eee PC900, Sony Ericsson G502 Champagne, iPod Nano 4GB mm. Registrera dig här http://www.gratissajt.se/?r=935. Du får 50 poäng direkt.

5:e kommentar, skriven , av embla:

Super söt verkligen , mysigt emd ett litet barn .

vad tycker du om min blogg ?

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

ja han har ju gulligt namn iaf......

Kommentera inlägget här :