Herregud! Torsdag ?

publicerat i Allmänt;
Jag har verkligen inte haft tid eller tillgång till dator jag ber om ursäkt.
idag är jag iaf ledig ifrån skolan & wiggo är hos sin dagmamma ska snart åka & hämta honom :)
Hans dagmamma heter Helen Carlsson det är många som frågat så nu vet ni det . Ja vad har vi gjort ? jag har gått i skolan & pluggat som en tok nu är jag iaf klar & kan pusta ut en liten stund iaf . Idag vet jag inte vad vi ska göra , vi kanske ska träffa min vän Sandra & sen blir det väl hem för att ta det lite lugnt .
I helgen så ska jag nog ut till mamma & pappa iaf så ska försöka komma ihåg min kamera som jag har spanien bilderna på tänkte slänga in dom här så ni får se :)  skulle gjort det nu i helgen men i fredags var vi & sa grattis till antons syster som fyllde 20 år & sen i lördags var jag på krogen med Jonna faktiskt , jättekul !:)

men nu måste jag hämta min lillkille <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av el.:

helen? Vart ligger hennes lägenhet? Ligger den vid nyforsskolan typ? För då vet jag vem det är, har hört att hon inte är bra alls. Iallafall mot vissa.

Kommentera inlägget här :